Translate

måndag 25 januari 2016

Grått...

O trist är det idag... Snön kunde få ligga i stället för detta blasket. För hundarna blir ju inte direkt rena när de är ute. 

Fast jag längtar till sommaren... 

Hellre det än detta gråa trista....

Men våren kommer o då har ju chianti fått sina små valpar. När det är dags att få hem henne igen så är ju sommaren på ingång. Lär bli en härlig sommar, hoppas det. Tanken är att vi ska tillbringa rätt mycket tid i kolonin, o det ser jag fram emot. Fira midsommar där i år igen❤️det är något jag längtar till. 

Men först får vi gå igenom denna gråa o trista period. 

Är igång med sjukgymnastik igen, tanken är att jag ska träna o behandlas där två gånger i veckan. Sedan damma av gymkortet som tickar. Men inte är det kul o träna o sedan bli liggande. Måste hitta en lagom träning o få hjälp med vilka saker o redskap jag ska använda. Men det ska jag få hjälp med. 

Nä nu ska jag ta ett bad. Blir lite kalas för tösen i dag, hemma hos hennes pappa. 

Tack o hej leverpastej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar