Translate

tisdag 20 november 2012

Mitt i natten blogg

Ja det är det verkligen!! Här har ni en som inte kan sova....orsak- pga värk. Ja den kommer o går. Men idag var det kanske befogat oxå. Var på kurs, 2 st. Men det är bara bra på ett sett. För detta är som min måttstock. Folk säger ju till höger o vänster att jag minsann har väl inte så ont. Ut o jobba bara... Ja jätte gärna för mig! Ingen mer än jag skulle bli gladare. Men med vad?!?!?! Snälla de som är så snälla som verka veta mer än jag kan ju berätta för mig. För jag vet inte. Jag är nyopererad. Denna op kanske kan hjälpa något. Så att vara med på lite kurser är ju en bra test anser jag. Nu märkte man att Max 1 1/2 timme hade kanske räckt. O då väldigt lugnt. Sitta/stå/gå o paus. Sedan beror det ju på dags formen. Hade kanske funkat mer en dag mindre en annan.
Så därför undrar jag vad skulle jag kunna arbeta med?!?!
Lyft/bara sitta/bara stå/bara gå.... Näää det funkar inte. Mer varierat, ja o det är just detta. O det bästa av allt jag ÄLSKAR det. Därför är det så roligt o mycket givande oxå. Sedan kommer jag ut o träffar folk o man är runt de vänner som bryr sig. Detta gör jag frivilligt, just för att komma ut o träffa andra o för att jag mår bra av just dessa människor. Jag kommer lite när jag vill o min kropp orkar. O idag kasta jag in handduken. Men men man lär sig iaf något.

På onsdag ska jag till läkaren. Vi ska prata om framtiden. Jag hoppas att vi kan komma på något tillsammans. Jag tar med denna måttstock som jag byggde idag.

Nog om detta! Vill nämna lite ang vår underbara tös jag och gubbi(sambo Magnus) hon är snart 8 år (var har de åren tagit vägen?!) hon har varit hemma idag pga besöket av Ulrik. Hon är så otrolig på att hitta på olika saker. Hon hann knappt vakna fråns hon satt på sitt golv o lekte olika roller med sitt playmobil. De var rika o fattiga. Hon lekte dagis o mamma o pappa.... mm. Helt underbart att iaktta leken i bakgrunden. Sedan har sjungit o spelat piano. De ska nämligen göra ett uppträdande i morgon (onsdag) antingen sång el spela instrument. Så har hon valt att spela piano o sjunga. Min underbara vän har översatt en låt som tösen ska spela. Får se hur mycket hon hinner lära sig. Men hon är envis(undra vem hon fått det ifrån?!) o hon är lättlärd....

Nääää jag måste försöka sova. Godnatt!!

Tack o hej leverpastej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar