Translate

tisdag 20 november 2012

Börja på...

Ett annat inlägg, tränings metoder. Men jisses långt det började bli och jag är långt ifrån att bli klar. Så det är ett inlägg som kommer. Det handlar om hundar, o mitt val av hund träning som jag valde. O när man ser en dag som denna dessa framsteg smilla gjort blir man rent varm inom sig. Bara det att bara snusa rundor på kurs planen, till att visa övnings momenten med en instruktör. Dock som hon känner jätte väl. Det är bara så kul att se!!! Har hamnat helt rätt iaf. Det känner jag HELA tiden. O dessa UNDERBARA människor jag har äran att lärt känna!!!!
Men som sagt det LÅNGA inlägget kommer att dyka upp.

Tänkte att jag ska försöka sova nu i stället, för inatt somna jag efter 03. Ska upp tidigt i morgon. Lillfis ska till skolan. Själv skulle jag åkt till chias matte o fixat lite. Men fick en läka tid till på fm. O jag tyckte det var så viktigt med tanke på mitt sjukintyg. Hoppas att han o jag kan snacka samma språk i morgon. Det vore det bästa. Men ska ta med mig min måttstock till honom.

Å mina söta hundar ligger tätt intill mig, (mina ska jag inte säga, en min andra låne) chia vid fötterna o smilla långt uppe. Man fryser inte iaf....

Godnatt mitt folk


Tack o hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar