Translate

onsdag 7 maj 2014

Planen sprack

Idag hade jag tänkt ge chianti hel vila. Men gick ut o gick igenom alla momenten. Vissa gick bra, medan vissa var katastrof. Sist fick jag en 10 på inkallning. Idag hade vi nollat den direkt, för hon lägger sig när jag går ifrån henne innan jag vänder upp. Något hon börja med på träningen i måndags. Så det oroa mig en aning. Ja ja det får gå som det gör. Är ju inte katastrof i vilket Fall. Vi gör detta för det är roligt. Tränings tävlingen på tors är nyttig. 

I morgon ska jag äntligen få fixa mina nails. Har inte haft naglar som rykt på flera år. Den första gången jag gjorde dem hos hon som gör dem, men ALDRIG mer fråns nu. Men det beror på att det blev ett glapp sedan jag var där sist. 

Efter det så är det näst sista gången jag håller min onsdags em kurs. Startar nya kurser nästa vecka. Alltid lika kul med nya kurser. 

Nä nu måste jag sova

Tack o hej leverpastej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar