Translate

fredag 29 november 2013

Hmmm ja hur gick det?!?!

Ja och hur gick det med att skärpa till sig med att skriva?!! Som väntat, inget vidare. Vill som min vän, kollega, chef kunna/vilja/orka blogga så regelbundet. De dagar som hennes dagliga blogg uteblir är lätträknade. Så nu är det skärpning.

Har ju varit på utställningar igen. Den 3 nov ställde vi ut både chia och chianti i växsjö. Vi är grymt nöjda över denna dag. Chianti fick en fjärde placering och ett HP.


Lightschaps Helianthus Chianti





Chia fick ett exellent, tredje plats och ett CK. Så grymt vacker denna underbara hund.


 
Vackra Chia


Så vi var mer än nöjda.... Levde på detta resultat i en vecka. Tills det var dags för nästa utställning. Malmö valp utställning. Där gick det  inte bra alls. Hon var för tjock. Sedan är det henners svans. Hon är för stolt för den. Hon har den för högt.

Visst är det tråkigt att gå från en lyckad utställning till en mindre lyckad. Men så är det ju. Tar ju inte detta på allvar. Jag ställer inte ut för att få meriter. Utan jag gör det för att chianti gillar det och är så positiv till det...Det gör det hela så roligt!!

Ska nu sätta mig och göra en liten presentation av hundarna tänkte jag

Tack o hej leverpastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar