Translate

måndag 25 april 2016

Ny vecka... Sista i april

Ja idag är det måndag... Hela dagen faktiskt. 


Har inte många planer för dagen. Blir att ta det lugnt. I em hämtar jag tösen på skolan. Hon o bruna fluffi ska till Lomma bk o träna agility. 

Vilket dessa två älskar... De kommer att bli ett enormt fint team. 
Hon fick igår halsband av den fina fina ledaren som ska användas vid träning o tävling. 


Detta får inte jag använda vid träning el lydnads tävling.

De jag beställde för en tid sedan kom hem förra veckan. 


Blev mega nöjd!!! O perfekt i storleken. 

Vi var på Ikea igår. Då köpte jag en sak som ska användas vid lydnads träning som extern belöning. 


Denna kallas "nöff nöff" chianti as diggar den. Så jag tror att det kommer att funka bra som extern belöning. 

Ska sätta mig o......


En stund nu...

Önskar er alla en fin måndag!!!!!

Tack o hej leverpastej 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar