Translate

onsdag 5 mars 2014

Chockade?!?!

Håll i hatten kära läsare (om jag nu har några) nytt inlägg idag igen. 

Idag var tösen ledig från skolan för att lärarna var på utbildning. Så tösens bäste vän sov över tills idag. Dessa Goa töser. Är så mysigt när hennes kompis sover här. 


Jag skulle till sjukgymnasten idag. Men fy vad jag mådde illa. Sluta med att jag fick avboka tiden. 


Töserna blev hämtade av min vännina. Hon följde med dem till bad huset, där de hade haft det jätte roligt. 


När tösen kom hem blev det läxläsning, är så stolt över henne. Fast hon ville ut och leka så gjorde hon läxan direkt, utan ett enda suck. 


Nu tänkte jag ta mig en dusch


Brukar ha hund kurs på onsdagar. Men i kväll är jag ledig. Vilket känns rätt skönt. 

Så i kväll blir det se tv och mysa med familjen och ta mig en kopp kaffe. 


När vi var ute med hundarna innan idag så träna jag lite skvaller träning, fokus och platsliggning med inkallning. Denna tös är grym. 


Tack o hej leverpastej


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar