Translate

onsdag 17 juli 2013

Snart dags för semester...

Ja det börjar dra ihop sig. På måndag åker vi. Till?!?!


Ja som ni ser, o som ni säkert kunde gissa så är det Småland som gäller. Då jag får träffa familjen min, som jag saknar massor.

Vi ska njuta till 100 % på vår semester. Vi har hyrt en stuga som har strand tomt. Egen båt, så här ska vi fiska massor. Jag älskar att fiska. Så jag hoppas att det blir hyfsat väder. Sedan blir det väl en o annan tripp. 


Kommer ha med mig en del böcker och mitt broderi, så slappa blir det oxå. 


Hundarna ska med, så det lär ju bli en hel del träning oxå. För jag har en del moment att få in på lilla chianti. Sedan har vår lilla vita fluff blivit jätte duktig, vill jobba, o inkallningar ska vi inte prata om. 



Sötisen!!! Hon var med på kursen i kväll och så pigg o glad hon var. Både hon o Chia var jätte duktiga på att ta hand om valparna. Men jag ser lite av den förmågan hos chianti oxå. Hennes mamma är ju grym på hundspråk. Finns några LS hundar mm som är duktiga på just detta. 

Nej nu är det dags att lägga sig. Sov gott. 

Tack o hej leverpastej 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar