Translate

onsdag 30 januari 2013

Födelsedags gris....

Ja det är jag det!!! Jag fyller år idag... Tänker inte så mycket på det. Men blir så varm av att andra gör. De hör av sig både här o där:)

Min underbara familj gav mig en väska att ha alla hund prylar i. Köpte en i veckan där jag har allt inför kurser. O nu fick jag en där jag har saxar, borstar, fön, klossar, temp, tandkräm mm. Bra att ha allt på ett ställe. Fick även ett snickar bälte. Där jag kan ha hundgodis o planeringen mm. Så tusen tack mina älsklingar! Ja min söta dotter hade köpt ett hjärta med två nallar på. Så gulligt.

Nu ska jag sätta fart för jag ska hämta J o sedan kör vi till Eslöv till vår härliga Monica....

På återhörande....

Kommer bild på min ena väska, hund tränings väskan, en bild på min älskade tös

Tack o hej leverpastej






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar